onsdag 11 januari 2012

När man har tränaren from hell

En och en halv timme har jag plågat mina lätt träningsvärkskadade muskler till bristningsgränsen. Jag har vart nära att kräkas 2 ggr inom loppet av 3min och mitt centrala nervsystem slutade fungera efter halva passet.

Jag vet inte hur det är möjligt att man inte kan styra sina ben att springa fortare fast man inte känner sig så jättetung i dem. Men det går. Jag lovar. Jag sprang och sprang men det gick inte fortare för det.

Sen att köra militärarmhävningar va helt sjukt jobbigt med darrande bröstmuskler. Jag gnölade lite under den för det va inte mycke kraft som höll denna degiga kropp uppe under denna tid.

Måste säga att man har då tagit ut all energi när man knappt orka ändra ställning från situps till plankan och sen tillbaka igen.

Slutsats av detta. Den där fiaten jag snackade om efter måndagens träning. NU är det en bulldozer som nog kört över mig. Det kommer att kännas imorgon, på fredag och troligtvis ända tills på måndag då jag ska på nästa pass. JAG LOVAR!!!

Nä om man skulle prova att stretcha lite till.

- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Åh jag ser att du delar samma humor och "snack" som mig! Kommer kolla in till dig i fortsättningen.

    / Cheeky Malin

    SvaraRadera