fredag 13 januari 2012

När det finns för mycke dötid

Alltså det finns 2 saker som jag stör mig på när jag ser på tv. Faktiskt endast 2 saker, resten kan jag stå ut med.

Första är reklamen för bafusin. WTH lixom. Inte f*n blir man så där klämkäck av den inte. Känns inte som att själva reklamfilmen hör ihop med produkten direkt. Jag gissar inte läkemedel direkt jag ser den reklamen förutom att hon sjunger namnet på det hela tiden. Nä då byter jag gärna kanal fast den bara är typ 20sek lång. Och varför måste hon sitta och skaka en burk med bafusin?? Njae.

Nr 2 är den där jäkla reklamen för chapel Hill (eller hur det nu stavas). Nu har jag inte sett den på ett tag (Thank Y G) men vad är grejjen med att ha en reklamfilm där alla är supergulliga med varann och skålar (kryssningsvarning) och sen en låt som känns lite som att det handlar om nån affär eller mötesplats. Typ en reklamfilm om ett dateingställe. Men det är egentligen om ett vin som låter som ett vinterparadis(Hill i chapel Hill haha ) som ändå är ett vin. Kanske därför de har den i is. Ett kyligt vin. Chapel-kapell-kyrka-vit-snö-skidåkning-berg-Hill.

Ok jag fattar. Smart reklamfilm.

BUT I STILL HATE IT!!!

Jag tror jag fick för mycke fritid nu när sambon är hos en polare och båda barna däcka vid 8. 2h av funderingar. Haha inte bra =D


- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Ja, och reklamen för kräftost. Med en kattunge fast i ett träd och tjejen ringer brandkåren, som bara måste stanna och fiska kräftor och göra kräftost för dom har sånt sug. Så katten ramlar ner och bryter nacken. Och tjejen med katten, som också vill ha kräftost köper färdigt på affärn. Den enkla vägen.
    What? Vad är meningen?

    SvaraRadera