måndag 16 januari 2012

När dumheten övervinner smartheten steg 2

Kombinationen chokladbollar, kolasnittar, juice, kaffe och cirkelträning på boxercisen är inte så smart att utföra.

Så nu har vi återfört lite energi med en


Och en Billys panpizza.

Så nu är balansen återställd och jag har inte kräkts. Tur att man inte har en elittränare som pushar en till det. Utan en som ser att man inte har tränat så hårt de senaste 3,5 åren. Haha

Men nu kan det bara gå uppåt. Känner mig taggad för att plåga mig i ett halvår nu framöver och ev så kanske man orkar dra upp sig på ett par vattenskidor till sommaren och inte behöva få den obligatoriska tarmsköljningen.

Nu ska jag boka in en ryggknäckartid och sen hoppas att jag kan få till ryggen.

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar