måndag 9 januari 2012

När det inte gick

Japp kl 2 så hade jag fortfarande inte somnat.

• Men jag hade iaf hunnit tänka igenom alla måsten.
• Sjungit på en ros-låt.
• Funderat på hur vi skulle göra om badrummet då jag nu känner att om vi ska bo här ett tag till så måste vi se över så det inte blir några vattenskador bakom badkaret. Känns som att det inte är långt borta iaf.
• Funderat hit och dit om hur jag skulle hinna ordna kalas för Max kompisar och kommit fram till att det skulle bli ett stort stressmoment och ska nu skippa det. Vi får ta ett sabbatsår efter förra årets storkalas ;) det blir bara med släkten.
• Funderat på hur vi ska byta sovrum och hur det smidigast skulle gå till. Resulterade i att jag gick in på Blocket och sökte sängar. Hittade 2 barnsängar och en säng till oss och jag tror allt gick på under 1000:- så nu måste jag bara ringa dem och hoppas på att de är kvar.
• Sjöng lite till på ros-låten medans.
• Tänk igenom HLR och hur jag ska göra om jag skulle behöva tillämpa det. Även sjungit på "stayi'n alive" som vi har som taktlåt när vi gör hjärtkompressionerna.
• Försökte sen komma på vad ros-låten hette men efter stayi'n alive så kom jag inte ihåg den längre.

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar