onsdag 11 januari 2012

När det börjar sådär

Inatt när jag just skulle somna så kom jag på att jag glömt borsta tänderna. Suck tänkte jag men det är bara att kliva upp. Kom ihåg på vägen dit att jag hade inte hängt upp tvätten heller. Damn.

Men fasen så drygt. Någon hade kommit åt knappen för "snälla maskinen skippa centrifugeringen så att tvätten ligger i vatten och surnar"-knappen. Och SÅKLART så är klockan mitt i natten så det går ju inte att starta den då. *damn you lägenhetsboende*

Gjorde ett tappert försök


till min sambo imorse. Men jag tror han va blind för den va inte startad. Eller kanske det va trollet som hade gömt lappen för honom. Damn you troll!!

Lycka var iaf att det luktade inte surtvätt när jag hade kört ur vattnet och centrifugat som tur va. Så där gjorde ju uppstigningen i morse lite bättre.

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar