söndag 8 januari 2012

När man förbluffas

Hmm. Vad hände egentligen? Måste ha gjort nått annat än att funderat för jag har då inte haft mycke att skriva. Hade en fundering som jag tyckte va himla bra och tänkte dela den med er men av nån anledning så tog min post-amningshjärna över och det försvann. Dame you brain. Skulle ju bara flaska klart Busan. Men jag tänkte faktiskt tanken att jag skulle skriva ner stödorden så jag inte skulle glömma vad jag skulle dela med mig om. Men då låg mobilen på en-komma-fems armavstånd på laddning så det va inte läge att sträcka sig med Busan som höll på att somna. Nä men jag har iaf tagit några roliga bilder och filmat lite så det kommer ett fotoinlägg på det roliga vi hittat på iaf. Men inte nu för jag tänkte faktiskt sova innan 12 ikväll. Kanske man är en mer pedagogisk moder imorgon. Gonatt på er


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar