tisdag 31 januari 2012

När man är nöjd

Note to myself. Drick inte massa kaffe 2 dagar i rad när du har nog med problem och måste dricka massa under träningen för att inte få mjölksyra.

Det är såklart det jag gjort. Och som på vanligt vis när man dricker kaffe så får man stora urinmängder. Har väl sprungit på toa si sådär 10-15ggr idag och började känna mig smått orolig inför träningen.
Som tur är så är det bara en timme på måndagar så man kör inte till spygränsen. Eller man hinner inte.

Äntligen har då vågen vänt och börjat gå neråt iaf. Nu hoppas vi bara på att cm också börjar bli färre lite här och där så ska nog detta ordna upp sig.

Lite besviken att jag inte kan träna på onsdag eller torsdag för att jag ska jobba men kanske hinner på lördag.

Firade iaf träningen med rullrån och juice för att mata musklerna lite efter slitet.


- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Det är hennes naturliga ögon, det enda som jag gjort i redigering är att jag har ökat exponeringen lite grann.

    SvaraRadera