fredag 27 januari 2012

När man tänker på toan

Ja vi är ju lite oroliga över att vårt badrum i lägenheten har lite för många år på nacken och att det kanske snart inte håller emot fukten som uppstår när vi duschar och har tvätt hängandes där. Så vi har bestämt att vi ska renovera den. Men det finns ju inga pengar till sånt så nu blir det att börja spara. Jobba som en tok måste jag göra under sommaren så att jag kan lägga undan och även J. Men vi kommer såklart att va hemma med barnen så mycket vi kan också förståss. Men kanske inte så mycket tillsammans. Ja vi får se. Måste ju hitta nått sommarjobb också såklart.

Nu måste vi ju stambyta också när vi ska renovera så det måste ju också planeras in. Men när vi gör det så funderar jag på om vi skulle kunna flytta på toa och handfat till ett bättre ställe. Jag tycker det är grymt dåligt planerat i vårt badrum så nått måste vi försöka få till. Vi får se hur det blir. Jag ska iaf rita om det och prata med några om det skulle fungera. Skulle va guld värd att när man nu inte får sitta ensam på toan utan Max alltid sliter upp toadörren och sen når man inte att stänga den och då kommer alltid sambon hem och då får man hoppas att inte grannarna kommer i samma veva för då sitter man där på toan med full insyn från ytterdörren...sådär roligt om jag säger så. =)

Nä lite mys med Busan i sängen så hon somnar om sen sova själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar