måndag 9 januari 2012

När man jobbar så

Japp 10min kvar innan jag lovat mig själv att jag ska sova. Hade ändå chansen att ha vart klar för att släcka mina två redan kl 11 men då skulle jag ut och sätta i motorvärmarkabeln åt gubben då han låg och sövde Busan.

Men då lix när jag va uppe så blev det att jag tömde diskmaskinen som va ren och stoppa in det som skulle diskas. Då slipper jag det kaoset på diskbänken imorrn. Plusspoäng när man är trött.

Sen fråga gubben om jag kunde ta ett glas saft när jag kom och då blev det att ta fram dunken ur kylen. Såklart hade jag lagt den på hyllan som har blivit kladdig av något och som jag stört mig på ex antal gånger.

Så då blev det att diska av den ordentligt i alla skavanker och ställa den på torkning.

Blev nästan att jag började torka i kylen för det hade runnit såg jag på sidan men där blev det stopp för jag hade ju lovat att jag skulle sova kl 12. Och nu är den det så nu ska jag sova.

Gonatt.
- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar