söndag 4 december 2011

När man inte ligger på latsidan

Ja lillasyster har ju inte legat på latsidan denna helgen heller. Hon har nog visat framfötterna så det är helt makalöst.

Vi har ju som svårt för att få henne nöjd och att sitta i matstolen är ju det bästa. Hoppgungan är hon fortfarande lite för lätt för så där sitter hon bara en liten stund dock innan hon blir less att det inte händer nått.

Men när vi nu va hemma hon mormor så kom jag på att jag skulle testa gåstolen. Dock så hade min morbror slängt gåstolen vi lånade till Max för att sitsen gått sönder så då tog vi min gamla som jag hade som liten. Dock nådde hon bara ner med en fot när hon satt lite snett i den så den va fortfarande för hög.
Mormor fick då snilleblixten att ringa en i byn och höra, så vi åkte och testade, och den nådde hon ner med båda fötterna och tog sig lite bakåt så den lånade vi då. Perfa. Nu ska väl hon kunna va lite mer nöjd.

Så idag när jag höll på skriva ut några kort på mina gryn till mormor så helt plötsligt står hon i stolen bredvid mig. Hon hade alltså tagit sig framåt i den också. Haha. Hon slutar aldrig att förvåna mig. Kommer nog inte ta lång tid innan hon flyger fram i den då. :)

Detta va sista uppdateringsinlägget om grynen för denna veckan.

Nu väntar nya utmaningar nästa vecka.


- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Stora tjejen! Men hur lång är hon? Ville har långt kvar till golvet ännu!

    SvaraRadera