torsdag 1 december 2011

När man är ett steg närmare

Jag har lovat mig själv att inte köpa någon ny telefon innan jul. Men idag när syrran köpte sin så blev jag såå himla sugen. Va tvungen att höra mig lite för vad det skulle bli för kostnad och så när jag va med syrran och hjälpte henne.
Så nu har jag min julklapp färdig som mamma tjatar att jag måste bestämma mig för. Ett presentkort på Telia :) ska dock kolla upp på mediamarkt också vad de har för pris där om de bakar in allt eller om man betalar en del först som på Telia. Aja det blir en annan dag.

Saken blev ju inte bättre av att min nuvarande låste sig när syrran kom förbi och skulle starta youtube åt Max. Då tyckte hon att jag skulle köpt den när vi ändå va där. jaja ;)


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar