tisdag 27 december 2011

När man försöker få storebror att förstå

Ja han är expert på att stjäla uppmärksamheten av lillasyster när hon ska äta så hon hellre tittar på han än äter. Lyxproblem kanske men inte när man ammar. Man orkar inte sitta med tuttarna i vädret bara för att det är kul. Nä ska det ätas så ska det ätas PUNKT.

Men nu är ju lillasyster likadan. När hon kom på att hon va hungrig mitt i natten så vaknade Max såklart. Oftast brukar jag hinna dit och få han att somna om i sängen men det är svårt när man ammar Busan.
Men iaf så sa jag åt storebror att lägga sig brevid pappa och sova då medan mamma gav lillasyster färdigt. Jo då ska ni veta att Busan allt skulle va och peta på han och skratta så han inte kunde somna direkt.

Hur lär man en 5,5månaders att låta bli storebror när han ska sova?

Ja alla dessa lyxproblem. Sorry. Men jag vill SOVA!!!


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar