lördag 3 december 2011

När man har hjälpsamma barn

Man ska ju va tacksam när man har hjälpsamma barn. Men när man har startat om tvättmaskinen för 3:e gången för att han velat vara snäll och stänga av maskinen men den inte har vart färdig. Man kan inte öppna luckan för att det är vatten kvar i maskinen då är man inte så glad längre att man har hjälpsamma barn.
Och sen att man måste va värsta pedagogisk för att få dem att förstå att det inte är okej att röra tvättmaskinen innan den är klar.
Ja det slutade iaf med att jag körde ut vattnet ur maskinen och sen hängde jag upp dyngsura kläder som det droppade ifrån för jag vet inte hur jag skulle få igång och köra endast centrifugering. Och tvätta dem en 4:e gång va inte ens lönt att tänka på.

Så en tvättstuga skulle inte sitta fel kan man säga där inte Max kan gå och va duktig och "hjälpa" mamma. ;)

Lite gulligt ändå men ändå inte. :)


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar