söndag 30 november 2008

Kan det va fixering på G...

Natten som va hade jag en himla massa ilningar i ljumskarna...helt sjukt...trodde det va foglossning men börjar mer och mer fundera på om det lilla grynet håller på att fixera sig...för det ska väl ändå inte göra ont om man ligger blixtstilla...har aldrig haft den här känslan förut. men nu när grynet rör sig så ilar det som till i ljumskarna.
Om inte annat så hoppas jag verkligen att den håller på att göra det iaf. då vet vi väl lite mer säkert att den kommer att komma ut "rätt väg".

Aja...ikväll har jag iaf vart på "ladiesnight" med mina kära polers. Asså de är så underbara. Förstår faktiskt inte hur alla vi kommer så bra överens...om man säger så här...alla våra sambos/pojkvänner/äkta män är ju barndomskompisar och har känt varandra sen vaggan ungefär. och att sannolikheten skulle va att alla deras nuvarnade sambos/flickvänner/fruar skulle komma så bra överens som vi gör är för mig ett mysterium. Det "brukar" ju alltid va någon som man bävar sig lite för att bjuda in, lr som man kanske tycker ta lite "FÖÖÖR" mycke plats, men näää...jag kan då inte se det...alla är då så underbara. Jag har då inte problem att träffa nån av dem. Kan lätt ringa vem som helst av dem och prata om ditt och datt om det skulle vara så. Fast vi kanske inte umgås jämt om man säger så. Det känns bara rätt att prata med dem.
Ja iaf så hade vi en underbart rolig kväll, med god mat och dryck...alla utom jag och en tjej till drack sprit =) snart e d bara jag kvar...men d får jag ta...inga problems för mig att va nykter...dock lite jobbigt nu för jag orkar inte följa me ut och dansa på krogen...d e lite tråkigt..men d tar jag igen sen. för sånt behöver jag inte dricka för att göra. Då får jag bara peppa J till att ta hand om lilla grynet ;)

Imorgon (idag är det ju enligt kl men ni fattar) ska jag försöka ta mig till päronen mina och hämta spjälisen, en vagga och kanske t.o.m vagnen...kanske babyskyddet oxå om min morbror har haft det klart...hoppas det. för deras unge(min kusin...vi kallar honom lillebror) han har då växt ur den för längesen tydligen...han kan jue inte ens sitta i gåstolen utan säkerhetssele för då ramlar han ut. fast han bara e 8mån snart. hehe..han e en stor kille han. växer verkligen så d knakar...kan nog tävla me pappa sin (197cm) när han blir stor...hehe...
Hoppas verkligen så jag orkar fara ut...vill verkligen göra iordning spjälisen och fixa med vagnen och lite kläder. åhh....

aja...återkommer imorgon med lite julpyntbilder och diverse.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar