torsdag 20 november 2008

Torsdag och v35

Idag så entrar jag v35(34+0) Det är idag 41dagar kvar till BF-datum...d e sjukt...fatta...ahhh...jag har lite panik måste jag nog medge...mest för att jag har massa grejjer som inte ens finns i lägenheten som man bör ha när en bebis kommer...
typ:
-barnvagn
-spjälsäng alt. vagga/tulta
-babyskydd

det är väl de saker som är mest viktiga som jag anser det iaf. och alla dessa grejjer står hos mina päron...kanske dags att ta hem dem.

-------------------------------------------------------------
Vecka 35 - 20 nov - 26 nov 2008
Kroppen: Om kvinnan fick instruktioner om att vila pga tidiga sammandragningar tidigare i graviditeten kan man nu pusta ut. Barnet anses nämligen ha goda chanser att överleva om det skulle födas. Det behöver oftast bara ligga i kuvös för att hålla värmen.

Barnet: Fingernaglarna har nu vuxit ut helt och hållet på barnet. Barnets benmärg börjar producera röda blodkroppar.
-------------------------------------------------------------

tänkte lägga ut en fin(harkel) bild på vår barnvagn..
Det kanske inte var den snyggaste bild jag hade på den men såhär ser den ut iaf..

Dock så vill jag byta ut skötväskan för den e helt värdelös enligt mig. går inte att packa ner saker man behöver på ett smidigt sätt. för det är bara ett fack i mitten sen några små fram och så. Men jag håller på att övertala J om att han ska få välja utseende på den. Blir nog att jag får göra det iaf. =)

Sen måste jag ta mig till BH lr BP och köpa spjälskyddet. D tar ju 5min men jag har inte tagit mig iväg än. AJJA BAJJA

På lördag bär det iväg till IKEA. Sundsvall blir det för vi tänkte fara förbi några andra ställen som ligger där på Birsta handligscentrum oxå...(tror d heter så iaf =) )
Så vi får kolla upp Haparanda nån annan gång.

Imorgon är det lunch me Tjockisarna. ska bli trevligt. Vi ska prova på Rhodos denna gång. Får vi se hur det artar sig.

Sen måste jag ju skriva ner att vi ska köpa GuitarHero World Tour imorgon. hehe...ska bli helfestligt...trummor och sång blir det. =D

Nä om man skulle göra nått vettigt ist för att sitta framför datorn hela dagarna och kanske få nått gjort...

För ikväll blir det rabdido party hos C.

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar