tisdag 11 november 2008

Spammingdag nr 2

Idag kanske vi ska få lite mera gjort än vi fick igår...iofs så hände d lite igår oxå så vi ska väl inte döma bort igår helt.
Ikväll blir d bio iaf. Vi skulle ha styrelsemöte ikväll oxå men nu hade J faktiskt bokat biljetter till bion först så det blir det ist. Vi ska se Saw V med 2 andra. Guuu va roligt d kommer att bli. Har ju sett alla andra 4 filmerna så. D e rätt så rått...

Men först så ska det hända lite i lägenheten. MEN vart börjar man....d e alltid den stora frågan...tror faktiskt att jag börjar med att starta diskmaskinen kanske...

Apropå det så e jag så förbenad på att d läcker vatten under vår diskbänk...tänk om det blir en vattenskada där...åhhh...inge kul...d e från huvudledningen som går in i lägenheten som det droppar ifrån. Måste ta tag i och snacka med vise ordföranden i brf om vem man snackar med lr om jag får fixa d själv. Vill egentligen inte va där och joxa själv då om det brister så kommer de att spruta GANSKA mycke vatten...och d vill jag inte ha på mitt samvete...
kanske måste ringa pappa så han kikar förbi ändå...

Nä nu ska vi ta tag i dagen
Imorrn blir d att slappa =) och åka och käka lunch me "tjockisarna"
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar