måndag 24 november 2008

Slemproppar, GHwt och IKEA

OK....i fredags började allt detta roliga...=)
Var och handlade på ICA Maxi. När jag just kommit därifrån och skall åka förbi sambons jobb för att hämta GuitarHero World Tour-paketet så känns d som om jag kissar ner mig...ooh ooh...
Iaf så hämtar jag upp paketet på J:s jobb och åker hem. Och går direkt in på toan efter jag lyft in alla påsarna...
När jag sitter där så ser det ut som gele-klumpar, inte alls som en vanlig flytning...blir lite orolig men har ju hört att det kan ta flera veckor innan bebisen kommer ut ändå för den kan ju återbildas.
Så när jag suttit ett tag där på toan så bestämmer jag att jag ska åka ner till stan och träffa alla tjockisarna iaf. D kan ju inte va så farligt att det släpper lite av slemproppen...trodde nog att det skulle va mer om den gick helt.
Alla tjockisarna fråga typ direkt om jag hade ringt förlossningen...haha...hade inte ens "crossed my mind"...haha
iaf...vi käka lite lunch och sen bar d av hem för att laga till den mest utsökta lasagnen =) den va himla go iaf =)
jag ringde förlossningen oxå och hon fråga hur mycke de va(typ tesked el matsked) och jag sa att inte ens d skulle fylla en tesked och då sa hon att d va inget att va orolig över.

Sen blev d att börja sätta ihop trumsetet till GuitarHero world tour och fixa ihop den nya gitarren och ta ut micken...ja d e som rockband fast d e de som gjort guitarhero som gjort det. lite coolare faktiskt om jag får säga d själv =)
vi spelade väl till 23 me en polare sen fortsatte jag och J till ca 24 nått...då va jag ju tvungen att sova för jag skulle ju upp kl 06 för att va hos mamma och syrran kl 7...men jag sov då bra och tog mig upp kl 20 över 6 och va hos päronen vid 10 över 7...väldigt bra gjort av mig måste jag säga.
Sen bar d av söderut....MOT IKEA!!! =)
Där inhandlades d diverse grejjer...vi gick runt i 4tim inne på IKEA. =)

Kom hem till stan kl 21:30...hade då vart hemmifrån i 15tim ungefär...hehe...och då blev det såklart att vi spelade GHwt igen...jag var helt utpumpad redan innan men man rycks som med och kl 03 avslutade vi vårt spelande och skjutsade hem vår polare...(killarna drack ju folkisar som jag köpt för att de skulle lyfta ur allt ur bilen som jag hade köpt =) )
så ca 04 somnade vi gott i soffan...

Söndagen började kl 11:30 med att vi hämtade våran polare...eftersom hans bil stog hos oss...vi spela lite GHwt till ca 16 sen sov jag i soffan tills J kom hem från dalen-matchen...jag orkade verkligen inte följa med och sitta och trängas så jag sov en stund ist.
Sen blev d bara slappning till ca 20 för då kom vår polare igen och hade me sig en annan kille som skulle göra audition som sångare i vårt band =)

Idag e d måndag...J kom hem kl 9 efter att ha spytt på jobbet. som tur är så har han inte gjort d hemma. så d kan nog om vi ha tur att det bara va det han åt igår(MAX-hamburgare).
Men vi är iaf förkylda båda två...ingen orkar göra nått...vi dealar med varann vem som ska orka åka till OK/Q8 eller ICA och köpa cheeseballs...jag e inte ens sugen så J försöker deala till sig att jag ska åka och så kan han mysa JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE mycke me mig...fast han e så trött och förkyld...NOT....jag orkar inte...vill få bort lite i v-rummet så jag kan sätta ihop IKEA-grejjerna men d kommer nog att ta tid.

Nu ska jag sikta in mig på besök på förlossningen imorrn och möte med innebandyn på kvällen och sen så ska jag på onsdag fota min kompis lilla tjej som hon ska ha till julkort och kanske skicka till VK på lucia. Ska bli jättekul. Älskar att fota små barn... =) tror ni mitt lilla gryn kommer undan?? NOT =D

Nä nu ska jag försöka mysa lite me darlingen..kanske ta fram en låda med jordgubbar lr hallon ur frysen och MYYYYYYYSA....

ja vem vet

kraaaaaaaaaaaaaaaaamen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar