onsdag 12 november 2008

Filmkväll av rang

Som sagt så va vi ju och kollade på Saw V igår. Helt i sin ordning med mycke blod och närgångna kameravinklar när ben krossas och huvuden skärs av. Det som e helt sjukt bra me dessa filmer är alla dessa apparater som offren ska klara sig igenom. Grymt genomtänkta asså...
Så den får en stark 4 av mig...vill inte sätta en 5:a för den ska jag ge snart....

OCH DET ÄR TILL FILMEN!!!! Dont mess with Zohan. Asså så underbart rolig och grymt genomtänkt...lr va den d egentligen...asså jag tror inte d va ens 3min mellan gångerna man va tvungen att asgarva. hohoho...så underbart. Adam Sandler är min gud asså. Älskar hans filmer...bara en som har vart dålig så den är inte värd att nämnas. Men det man kan säga egentligen är att den här filmen så spelar inte Adam Sandler utvecklingsstörd(asså han har ju nästan vart d i alla filmerna mer lr mindre) han spelar en helt annan rollfigur som får han att verka lite mer seriös men GRYMT rolig...haha...sen är d roligaste att han vågar skämta om palestinier och israeler och deras krig mellan dem. Men ni måste se den för att förstå hur bra den är(och hur dålig humor jag har).

Nä nu måste jag nog samla ihop lite grejjer för nu ska d ut och åkas runt stan.
Ska lämna jobbnyckel, moderskapsintyg(så jag får de extra 10% av jobbet)
Och lämna tebax några plagg till min polare som jag lånat men inte använder så nån annan ska använda dem. =)

kram på er
update ikväll kanske på hur d gått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar