söndag 16 november 2008

jahopp...då va d slut på sovandet...

Japp nu är d bara att glömma att få sova en hel natt. direkt jag vaknar på nätterna så vaknar lilla grynet oxå och ska buffla runt lite...typ en kvart... d e bara att försöka att somna om.
Men aktiv som sjutton e grynet...ska bli roligt att se hur den kommer att va när den kommer ut. har även hört att om de är väldigt aktiva så är de snabba på att lära sig att gå och sånt...de provar som på den delen väldigt fort.
en kompis berätta att d stämmer in lite på hennes dotter, för hon va ganska lugn hela graviditeten förutom sista tiden då de blev trångt och så(förstående faktiskt), och hon e väl inte så himla sugen på att testa krypning och så. hon blir 9mån snart.
d e så himla roligt att se olika "utfall" =)

ska kolla i min bebisbok hur jag va. tror att jag och J va rätt så tidiga båda två. jag kan ändå skryta lite med att jag gick i luciatåget när jag va 1år och 3mån. =) jag e ju född 28sep och gick luciatåget 13dec. ganska stolt =D
inside info: mamma sa att jag gick just innan 1års dag iaf.

nä nu ska d käkas ostbågar =)
kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar