tisdag 25 november 2008

Förlossnings besök

Nu har vi vart och kikat in på förlossningen. Himla smart att man kan gå runt runt runt där när man ska föda..hehe...kan kanske bli lite tråkigt att se samma grejjer hela tiden när man går runt runt runt...=)

Dock är jag väldans besviken på min BM för att vi inte fick prova lustgasen...jag vågade inte fråga och det gjorde nog ingen annan heller. MEN MEN jag får ta igen d sen =) när vi ska dit på riktigt =)

snart ska jag vidare på innebandy möte....IGEN!!! jag e rätt så less på det...men men...jag gick ju me på att göra det så nu får jag stå mitt kast och fara på dessa möten i tid och otid...SUCK...

grynet bökar då runt som sjutton och J e väldigt glad att han får känna en massa...tror jag iaf. han tycker d e lite läskigt men ändå...

på torsdag är det 5v kvar till nyår bara så ni vet. =D

ska försöka mig på lite julpyntning snart...gu jag har väntat så länge på detta...detta är dock det första året som jag tycker det ska bli sååååå mysigt att julpynta =D

-over and out-

1 kommentar:

  1. Ikväll ska vi få se förlossningen :) Jag har ju iofs vart där en gång, men... blir spännande ändå! Julpyntningen har jag redan påbörjat, men det är som med allt jag gör.. påbörjar.. och fortsätter inte sen ;) Ses imorgon!

    SvaraRadera