tisdag 11 november 2008

Japp...rumpan värker...

Fattar inte men jag har så grymt ont i rumpan efter att jag betsat tvättkorgen...asså d va drygt hela tiden att betsa för jag låg typ och krälade på golvet...usch va jobbigt d va...men nu e betsningen klar iaf.

Före och efter



Lessen för att bilden e vänd åt fel håll men den ville verkligen inte komma in åt rätt håll...den ligger åt rätt håll i mappen där jag la in dem men icke att den ville komma rätt här...tokigt.


Ikväll blir d Saw V...längtat lite hela dagen...tyvärr så blev styrelsemötet lidande men va faan vi hade bokat(J alltså) biljetter till bion innan jag såg att vi skulle ha möte och så glömde jag att vi skulle på bio...inte lätt att va gravid och inte ha nått minne...inte för att jag hade nått innan men iaf...d har inte blivit bättre...

Jaha....så nu måste jag ställa mig och laga mat...har ingen aning vad jag ska göra...kanske koka lite potäter och steka lite korv och lite broccoli...mumma... (ska inte skriva mums, jag lovar T-L du vet vem du e...hehe...)

nä vi höres...ni kanske får ett inlägg till innan jag går och lägger mig ikväll.

KRAM

1 kommentar:

  1. Nu går det att kommentera för nu kna jag bocka i /anonym eller namn/ TOPPEN! Bra att du bannlyser ordet mums. Imorgon blir det då en jäkal massa MUMS! ;-)

    SvaraRadera