måndag 10 november 2008

Stage 1 complete och projekt nr 1 och 2

Nu har stage1 blivit klar. se själva -->

Nu ska det bara fixas ett fint tyg och läggas dit lite grejjer man behöver. Jag e så glad att jag fått låna den. Men frågan e om man orkar ha det där för nu duschar vi ju i ett litet hörn som inte riktigt syns där brevid ;) jag tror jag klarar det men J är jag med skeptisk till att han gillar det. Jaja...vi får väl se












Sen har vi projekten oxå. Det som ska målas och det som ska betsas. Skåpet ska bli vitt och tvättkorgen(i lådan) ska betsas mörkare så det passar in i sovrummet.

Ja nu är det bara att städa vidare. Som ni ser i bakgrunden så är d lite kaos i v-rummet med kläder på tork (eftersom jag numera efter min fina modifikation av badrummet och inte kan hänga tvätt där) och stolar som borde stå i förrådet.
Aja. d e jue ett projekt i sig.
kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar