onsdag 12 november 2008

åhhh...typiskt...

Såklart så skulle ju hela biljettsystemet krascha när allt folk kom och skulle köpa biljetter...SÅÅÅÅÅKLAAAART
men men då kom ju kassavanan in och gångertabellen blev använd =)
så d ordnade jue sig ändå. vi tjänade nog in lite pengar iaf.
här kommer d iaf lite fina bilder från dagens bravader.

















Som ni ser så fick T-L äntligen sin efterlängtade mazarin =) som hon tjatade hela dagen efter. hehe T-F vet vad jag menar ;)

Men vi snackade om vi kanske ska dra till Mekka och fika nästa gång som ni ser så finns d mycke gott att välja mellan. dock J....t dyrt och d e stenhårda på 3kr tillägg för kortköp under 50kr. lite sniket. och egentligen får man inte ens ta d...hmm...

ska försöka lägga in en lite film här imorgon när jag har mer tid för den ville inte komma in och jag orkar inte vänta tills den laddat klart...den kan va lite för stor så jag avvaktar tills jag har tid...typ imorrn =)

Nä nu ska vi mysa lite jag och J innan jag måste lägga mig och sova för nu e jag helt slut.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar