torsdag 13 november 2008

Torsdagens bravader

Har hunnit varit hos BM nu på morgonen och mätt och donat och kissat i en mugg.
SF: 32cm (ligger och smeker medellinjen)
Blodtryck: 105/80
grynet: 138slag/min(hade en topp på 150 under tiden och d va väldigt bra tyckte min BM för då visar den att den e frisk)
Inge problem me kisseriet heller så d känns skönt så man inte måste ta nån medicin.
BM kollade inte järnvärdet idag heller för hon tyckte jag har haft så bra men hon tyckte ändå jag skulle ta nån då och då. men d kommer jue inte jag ihåg jue =)

Sen träffade jag en tjej som ska ha i mitten på januari för hon har samma BM som jag, men hon går tydligen i en annan grupp. Lite konstigt eftersom d skiljer kanske 2veckor mellan oss tror jag d va. och vi har samma BM, men de måste ha delat upp januari för det e nog kanske många som ska ha då. Lite tråkigt iaf eftersom jag ändå "lärt känna" henne lite när hon vart min kassörska på Ica här i närheten...aja...får snacka me min BM om att jag får kontakt me henne sen när vi fått bebisarna lr nått sånt. För hon verkar trevlig iaf, och jag känner att d klickat bättre me henne än med de i min grupp...tråkigt men sant.
Tur jag har tjockisarna iaf. De klickar d iaf me och e inga problems. =)

Hade ju tänkt göra klart me skåpet och tvättkorgen idag men jag tror jag åker till min polare först och lämnar tillbaka lite gravidkläder som jag inte använder.

nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen plocka ihop kläderna.

kramen

Gu va jag känner mig trött idag asså. iofs så får man jue inte sova den tid man vill på kvällarna så när man ska upp tidigt så blir man trött...uscha mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar