måndag 10 november 2008

Spamming...

Hur många inlägg får man egentligen skriva på en dag?? Just nu idag så skulle jag kunna skriva en massa för nu har jag ju nyss börjat. Nu är det ju roligt. Sedan kommer det säkert inte finnas tid till att skriva ner allt. Ja jag spammar väl lite nu de första dagarna iaf. Så länge jag har nått att berätta.

I helgen som va så va jag hemma hos päronen och hälsade på. Vi åkte förbi på Dollarstore i Lycksele och där inhandlades diverse grejjer. Visst jag skulle egentligen bara köpa en massa ramar, men d e så grymt bra priser på v
issa grejjer där så d e sjukt. Hittade nya julgardiner för 50kr. snygga dessutom. Mycke förbrukningsartiklar som är väldigt billigt där. D e alltid bra. Dock så glömde jag inhandla tvättlappar i papper. *suckar* hittade iaf våtservetter till lilla grynet men jag skulle ha köpt tvättlappar oxå...men d glömde jag..kostade typ 20kr(lr 10) för en förpackning med typ 100st. Har ingen koll men jag tror kanske att jag kan hitta hyffsat nära det priset på ÖB. Där hittar jag ofta billiga förbrukningsartiklar som är "livsnödvändiga". Bra med sånna butiker.
Ja vad köptes d mer då...jo d slank ner lite godis =) och så fann jag snygga bordstabletter som passar in i köket.
Girlang till julgranen(som J ska fara och hugga ner i skogen hos sina päron), lite julbollar, en julekrans till ytterdörren (en liten en för annars ser d så ta
ntigt ut =) )
Sen hittade jag 2 snygga svarta kuddar
till soffan i v-rummet och en liten gullig kudde till grynet och även små sockar.












Jaha...och vad tänkte jag på sen då. JO....jag måste nog inhandla mig en sån där gipsavgjutnings-sats för magen. Jag tycker d e så coolt...vi får väl se hur det blir men jag ska försöka göra en avgjutning iaf. (J måste såklart assistera mig =) )
Sedan får nog inhandlingen av avgjutnings-satserna för grynets händer och fötter göras efter grynet kommit.




Snart har jag avnjutit en hel låda av julskum...mumma...=)
Den lilla gubben på bilden fick inte va kvar länge han...gu så gott d vart...har dock haft lådan i nästan en vecka men den minskar hela tiden =)



Imorgon så blir d projekt upprustning. Ska försöka få hyllan gjord och betsa den lilla tvättkorgen.
Förästen så sa J att d inte va så farligt me skötbordet och så.. Han sa att han nog kunde klara av att duscha =) Han har ju inte gjort d än så vi får väl se. ;)

1 kommentar:

  1. KUL! med mera bloggare. Fortsätt spammningen såhär, jag är redan trogen :) /Frida

    SvaraRadera