fredag 4 november 2011

När planer grusas

Ja än så har jag bara tittat på mitt projekt och snart har halva dan gått.
Inatt vakna storebror förtvivlad när mamman hunnit sova en timme. Detta resulterade i att mamman inte orkade sitta och söva ner honom och efter en massa gråt så tog man det lätta alternativet och han fick sova i vår säng. Dock så vaknade syster och vägrade somna om utan att äta. Så ihopklämd längst ut på sängkanten låt jag och vågade inte somna för då skulle jag nog ramla ner.
Busan kände dock för att prata en stund först men jag vet inte om jag va så trevlig att prata med då den där timmen jag sov troligtvis var i sitt djupaste skede då jag rycktes upp. Men efter si sådär en halvtimme så höll Busan på att äta iaf och jag troligtvis somnat för att sen vakna vid 4 och ändrat så Busan låg ytterst (grabbarna hade äntligen gett lite plats så jag kunde hoppa in) med en kudde som stopp.
Sen måste jag skälla på sambon som väckte mig imorse för att säga att han tog bilen med bilbarnstolarna. Ahhhh va trött jag va då.
Försökte somna innan järngänget skulle vakna. Blev väl 10min innan Busan vakna och skulle disskutera igen ;) och då vakna ju storebror också. Så då va det slutsovit.

Fast det blev tidig uppstigning så har jag då tyvärr inte hunnit nått. Men kanske en hink kaffe kan hjälpa mig på traven ;)

Vi får väl se.

Klart slut

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar