måndag 21 november 2011

När man är i drömmarnas land

Helt crazy dröm jag hade.
Skulle sitta i en jury på nått sportprogram och blev utvald som nummer 5 av 6st tror jag. Tydligen va det en massa bloggande killar jag tävlande mot.
När de ropade upp mig så undrade en av programledarna som va där om jag visste att vad detta va för nått jag skulle göra och att detta va expertpanelen som satt här.
Då räckte jag han fingret och sa att jag nog hade vart med förr och suttit i en expertpanel. (bad lite om ursäkt för fingret då jag kände att jag inte kunde vara så kaxig.
Sen fick jag sätta mig ner bredvid en av killarna som jag nog tyckte om lite ;) men jag visste att när sista bloggaren blev uppropad skulle jag snällt få sätta mig längst ut. Jag kunde dock inte se ansikten på någon av dem som var med i drömmen. Så är det ofta i mina drömmar.
När de höll på annonsera om att de strax skulle få veta vem sista va så kände jag hur den där "snygga killen" pillade mig lite i sidan lite diskret, strök som efter sidan. Sen började en av de andra killarna gnälla om att han inte fick ett glas mjölk fast det stod ett paket på bordet öppnat. Så alla sa att såklart han skulle få sig ett glas mjölk. Tydligen så kallades han som ville ha mjölken för "fiskarn" eller "fisken".
Just i detta ögonblick så vaknar jag och inser att Busan ligger brevid mig och kittlar mig i sidan och vill amma lite mer.
Bara för detta så va jag tvungen att Googla på stjärntecknet "fiskarna" för att kolla så inte hon va född i det tecknet. Det hade ju vart insane. Men det är tydligen 24feb-24mars ungefär.

Väldigt mysko dröm och jag skrattade lite när jag vaknade.

Japp då fick ni veta exakt hur knasig jag är ;)


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar