tisdag 1 november 2011

Spel och diverse

Detta har vi pysslat med idag.








Det kommer från goboken och en ny bok följer med varje gång det kommer ett nytt paket med cd-saga. Ligolino tror jag det hette. Jag vet att det inte är så billigt men cd-sagorna är Disney och dessa böcker är jättebra för att få han att tänka och fundera.
Nu har vi kört med 2 av böckerna och vi har en till men den funderar jag på att ge i julklapp. Samma med de som kommer framöver, både ljudboken och spelboken. Blir ju jättebra.

Sen ska jag fundera på vad lillasyster behöver. En hoppgunga ska vi köpa iaf.
Kanske ska köpa lite sängkläder till henne. Och några fler drapålakan. Sådär det va det tråkiga ;)
Får se vad vi ska hitta på sen då. Vi måste börja fundera på hur vi ska göra med rummet sen när vi ska få dem båda att sova i samma rum. Det kommer att bli spännande :) men förhoppningsvis blir det inte längre än tills jag pluggat färdigt och börjat jobba. Då kan man ju tänka på hus.

Nä nu ska jag få storebror att sova och sen blir det mysa ner sig i sängen med tv och lite stickning.

Kram på er

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar