onsdag 16 november 2011

När man tror man har vunnit

Här sitter man och sliter som ett djur hela em för att få ihop lite i en flaska. Fick en hyffsad skvätt. För att kunna ge ist för att behöva ha en liten fastklistrad hela kvällen.
Busan fick i sig hela flaskan och däckar t.o.m vid halv 10. Jag trodde slaget var vunnet efter en minislurk och mys men ack så man får igen. Efter att ha gnällt några små gånger och som jag trott att hon somnat om iaf så vaknar hon helt just efter 11 och är helt otröstlig. Inget annat än mammas goda funkar.

Ja hur detta ska sluta. Nu ska det iaf inhandlas gröt och se om hon äter lite av det och blir lite mättare av det. För det finns ju inget för henne utan hon måste ju äta konstant för att få i sig det lilla som produceras. Och om det tar 2h att fyllas upp kan ni ju tänka er vad det betyder. "I say no more."

Nä pust och stön så får vi fortsätta på detta viset för nog fasen ska jag ta mig på bio ska ni se. Om det så är att hon käkar gröt eller palsternacka med morot under hela den tiden jag är borta. För det går faktiskt över förväntan att få i sig smakporttioner av detta när vi andra käkar middag. Väldigt lite åker ut igen. "She's got it" om man säger så.

Nu provsovning innan morgondagens "to do"


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar