fredag 25 november 2011

När man river ut allt och sorterar om

Ja dagen började inte så bra men nu känner jag att jag fått en bra början.

• Har plockat ut alla leksaker som hamnat under vår säng och dammsugat där.
• Har flyttat stora spegeln i hallen.
• Flyttat till byrån i hallen.
• Sorterat mösslådorna och tagit bort sommarkepsarna. Kollat av vintervantar också.
• Sorterat i en av lådorna i byrån då det lätt hamnat saker där som inte rymts någon annanstans.
• Hällt ut hela verktygslådan på golvet i köket i jakt på skruvar till spegeln (den måste jag nog städa upp ganska snart när man har en väldigt hjälpsam son)

Sen så måste jag nog gå ut med en del grejjer till förrådet som inte skall användas. En del på golvet i hallen t.ex. ;)

Nä dags att ta tag i det då kanske. "Från kaos skapas ordning" som är mitt nya motto ;)

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar