söndag 20 november 2011

När man åker och badar

Japp. Jag hade inställningen att det skulle bli en upplevelse att åka och bada med goda vänner och 2 barn ensam. Nu va jag ju inte ensam utan mina goda vänner va 3st på 1 barn och jag 1 på 2 barn så det jämnade ut sig himla bra.
Det blev Holmsund och djungelbadet. Efter lite väntan på att det skulle öppna så va det bara att hålla i Max från att springa rakt ut i bassängen. Han va himla taggad på att bada.
Väl inne i bassängerna så skulle vi åka rutschkanorna. Det blev 2 åk sen va Max mest nöjd med att plaska runt i djungelbassängen. Det va bra djup där så han kunde gå runt själv.
Han som vart en sån badkruka i sommar gick runt på armarna på botten och skulle visa att han kunde simma. Gullungen min :)

Olivia uppskattade också badet. Det fanns en stor badanka som var väldigt uppskattad. Och sen gallret där vattnet åker ner i när det åker över kanten va roligt att hålla i och stå på botten.

Ger iaf många pluss att det inte blir så kallt där när man går upp. När det är så pass litet så värmer det varma vattnet upp hela utrymmet. Bra när man har småbebisar som ska bada.

Sen ett mega tack till mina vänner som hjälpte till med barnen så vi kunde ha roligt allihopa.
Blir absolut fler gånger dit nu när det gick så bra.


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar