fredag 11 november 2011

När man ogillar saker

Som:

Använda samma sockar 2 ggr.
Det funkar bara inte för mig. Spelar ingen roll om man bara haft dem i 5min till och från dagis men efter man duschat måste nya på. Det har ju tappat passformen och man tar ju aldrig på sig dem på rätt fot igen.

Hår man tappar fastnar på fingrarna.
Ja det tycker jag är lite äckligt. Helst när man duschar. Måste alltid duscha av händerna innan jag tar balsam eller tvål.

Torka mig med en våt handduk.
Jag som vill va alldeles torr när jag torkat mig gillar inte när handduken används av någon i familjen och sen inte torkat helt. Då är det ju lika bra att lufttorka.

Snabbduscha.
Ja vad är meningen med det egentligen? Man blöter ner sig lite men blir man ens ren? Jag känner mig då lika skitig efter. Nä tacka vet jag långduschen. Riktigt ren blir man. Sen en ordentlig handdukstork efter det.

Har ni några saker ni ogillar? Såklart har ni det men mer konstiga saker som jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar