onsdag 2 november 2011

Dagen till ända

Japp då har man gjort en dag till. Har planterat mina lökar (hihi) i rabatten (ja vad tror ni) så nu hoppas vi på blommor till våren och sommaren (ja det va blomlökar, haha)

Jag och Max tog en cykeltur och hämtade ett paket medan pappan och lillasyster sov gott. Pappan är hemma och är dålig och Busan skulle bara sova. =)

Nu har man även snart uppdaterat iPhonen också. Får se hur det kommer att se ut. Spännande =) Dock så måste jag köpa en ny snart då skärmen har börjat knaka lite när jag trycker på den och den slutar känna av att jag trycker lite väl ofta nu. Men det va längesen den tok-raderade när jag skulle radera en bokstav utan raderade hela meddelandet om den inte kände av min tryckning. Det va ganska störande när man bloggat ett ganska långt meddelande och så va det bara borta för man kunde inte stoppa den att radera hela. men men förhoppningsvis så kommer nästa att vara bättre annars kommer jag att gå tillbaka med den direkt.

nä nu ska jag bara vänta in att den återställt allt så ska jag gå och sova.

klart slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar