söndag 27 november 2011

När man satsar på rimmet

Ja jag har blivit så taggad på det här med rim nu när vi gjorde en liten utmaning till en av mina bästa kompisars 30-års kidnappning. Va sååå himla roligt så jag tänkte kanske att jag skulle rimma lite till denna jul.

Så har ni nått ni vill ha rimmat så kan ni kommentera/sms:a/maila så ska jag se vad jag kan hitta på.

jag kan ju lägga ut lite random rim som funkar lite översiktligt på saker men gör gärna lite mer specifika och behöver då kanske lite tanke bakom klappen om ni förstår vad jag menar.

Sen är det kanske inte lönt att rimma på barnklapparna till de minsta som helst skulle vilja riva lös papperet och leka med rosetten. Men vill ni så kan jag göra det iaf. Såklart.
- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar