fredag 25 november 2011

När nöden inte har nån lag

Skulle bara snabbt kissa innan jag skulle borsta tänderna.
Såg Umeå guiden uppslagen på utebutikens sudoku. Tänkte bara snabbt se om den va lätt. Fick dit några siffror men hade ingen penna. Man borde faktiskt ha en penna på toa btw. Man vet aldrig när det finns ett korsord eller soduku i en tidning.
Tänkte fasen jag skulle haft en penna så jag kunde fortsätta med denna sen.
Funderade och hittade sen en läpp-penna som jag aldrig använder (nä jag är faktiskt ingen läppstiftmänniska så den va ju ny)
Kluddade dit siffrorna jag fått in pluss att det blev att jag fortsatte med hela och gjorde den klar. Tog väl 5min högst.
Måste säga att fast läpp-pennan va väldigt mjuk så funkade den att skriva med väldigt bra och skriver man fel så gick det jättebra att sudda bort (för sudd har man inte på toa heller ;) )

Sådär ja. Då har man använt hjärnan mitt i natten oxå.

(detta är ett tidsinställt inlägg som jag skrev inatt. Smart grej btw)


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar