onsdag 8 juni 2011

Vad ska vi hitta på?

Ja det är den stora frågan. Man kanske ska försöka att ta sig ut och rodda runt i rabatten som är torrare än torrast. Måste lägga lite bättre jord där. Är verkligen ingen grönfingrad människa då jag absolut inte har ens planterat ut allt i rabatten. Sådde för typ en vecka sen. Men jag kan ju trösta mig med att det blir inga större sådder utad sånt som inte tar så lång tid att komma upp så att vi får njuta fortare bara =)

Funderar fortfarande på hur vi ska göra med hålet som blev efter busken. OCH BUSKEN!!! måste ju få iväg den på nått sätt. Lägga den i bilen är nog inte så uppskattat av sambon i huset. Så om nån ska åka med ris och skräp får gärna komma förbi och hämta upp min buskrot. =)

Nä nu ska jag ta mig i kragen...nu finns det ingen återvändo när det knappt blåser idag också.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar