onsdag 22 juni 2011

Underligt

Jag har vart med och tävlat på lite olika ställen och jag får väl skylla mig själv men detta var det fräckaste.
Jag kan acceptera att företag ringer mig och erbjuder saker för att jag är med och tävlar, men att skicka ut saker som jag inte ens accepterat från ställen som jag inte ens förstår är ju inte OK.
Nu senast fick jag ett paket från "Livsenergi". Det är typ nån själahelande ställe där man kan få böcker och DVD:er om hur man får lycka i olika saker typ... IIIIINTEEEE riktigt min grej kan jag säga. Jag vet att jag tryck ja på ett erbjudande om en föräldratidning och det va kanske 2dar innan jag fick en avi att hämta ut detta paketet så då kunde jag ju inte har tryckt det. Annars är jag duktig på att trycka nej på alla erbjudanden på dessa tävlingar. Varför lixom svara ja när det inte är det man vinner på. Men ibland finns det ju nått bra erbjudande om 3 tidningar billigt och nån extra grej. WHY NOT. Detta va dock crazy.
Jag ska kolla mer noga nu men jag vet att jag är noga när jag kollar dessa saker ändå så det borde inte va mitt fel.
Kundtjänst va då trevliga och berättade faktiskt att en annan kund hade fått hem en massa andra grejjer också fast hon inte tryckt på det så mitt fall va ju inte unikt tydligen.
Väldigt konstigt iaf.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar