fredag 10 juni 2011

Planeringstid

Lämnat sonen på dagis. Nu måste jag planera vad vi skall ha med ikväll när vi ska ut på vattnet och åka båt. Vi kommer att vara ute hela helgen så det gäller att planera allt som måste följa med för att allt ska fungera. Fixa blomvakt så mina stackars blommor klarar sig i denna värmen. Mat skall inhandlas.

Egentligen känns det som att jag kommer att göra allt detta i blindo då jag har noll koll på när vi åker eller vad vi ska göra förutom åka båt. Stövlar har jag blivit påmind om att ta med av min sambo iaf ;) tydligen så kan det finnas orm i buskarna där vi ska förtöja båten.

Badkläder om man skulle bli så varm så man inte klarar av att vara på land är ju också bra. Handdukar, kläder och blöjjor till Max. SOLSKYDDSKRÄM!!! det får man inte glömma. På vattnet blir man extra utsatt av solen.

Sen är ju kameran en given del som skall med. Är det något mer som kan vara extra viktigt?? Vad tror ni?

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar