tisdag 7 juni 2011

Skumt

Något skumt höll mig vaken inatt.
Hela magen kändes som att den skulle spricka. Det sprängde som i skinnet (svårt att beskriva).
Så jag har väl fått ihop kanske 3h i sträck inatt. Vaknade rätt så många gånger och visste inte var jag skulle ta vägen. Masserade och masserade men det höll nog i sig i kanske 2min.
Hade några konstiga drömmar också inatt. Skrattade lite då jag vaknade och hade så ont i magen.

Drömde att jag, efter att jag fått beskedet att min kompis förr sin lilla pojk, fick värsta värkarna och födde ut min lillplutt också. Det sjuka va att jag såg aldrig att den kom ut. Kände inget konstigt men jag va då inte gravid längre. Var även och hälsade på min kompis och berättade då att jag också fött min bebis bara sådär 2h efter typ. Rätt så skumt.

Nä nu ska jag försöka sova en lite stund innan jag tar tag i uteplatsen som ser ut som ett bombnedslag.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar