onsdag 1 juni 2011

Loppisfynd

Jag har ju glömt att visa mina fynd på loppisen i lördags.
De små fick jag för 50kr/2st och 40kr/2st och den stora 5armade fick jag för 40kr. Tyckte jag va ganska najs.

Sen så köpte Max sig ett skottkärr och en kratta (en riktig inge plasttjafs) för 50kr. Sen att han fick typ en hel säck med skräpgrejjer va väl för den. Han charmade in sig =)

J hittade en såndär grillgrej som man kan stänga åt och lägga på elden när man grillar utan att man blir nervös att de ramlar i askan. Kommer inte på vad den heter.

 Max fick sig även en fiske/skogsväska med stol. =) en sån där man kan fälla ut när man sitter ute i skogen eller på isen så man slipper sitta på marken och fika.
Hittade även en helgalonoverall för 30kr och en jacka för 20kr till Max. Najs säger jag då bara.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar