tisdag 14 juni 2011

bonaqua tokig

När alla runt omkring börjar undra om jag ska starta ett beroende hos mina barn när de är små (alltså redan i magen) genom att konsumera ex-antal bonaqua päron så hittade jag äntligen den nya smaken "jordgubb-rabarber".
Tänkte att den borde ju va supergod. Mina favvosmaker och allt.
Men ack vilken besvikelse. Smakar mest kolsyrat vatten så det skulle vara bättre att bara ta en naturell. Försöker att känna av smaken men den infinner sig inte riktigt. Så om Bonaqua "päron" är en 10:a så ligger denna på en 2:a tillsammans med naturell och Bonaqua stilla skogsbär.
Ska köpa den andra nya smaken "blodapelsin" när jag hittar den (annars blir det tillbaka till butiken jag hittade den andra).
Får hoppas på bättre resultat på den.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar