tisdag 24 maj 2011

Uppdatering på hemlisen

Lyckan är numera total när min kära sambo idag kom hem med min högsta dröm just nu. Blev en förtidig morsdagspresent tror jag också. Jag är totalt chockad egentligen att han köpt den åt mig.


Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre. Här kommer det.




En ny systemare fick jag. En semipro-kamera så den är snäppet värre än förra kameran. Åhhh nu får det bli soligt och allt så jag får ut och fota.
Min älskling är så underbar(sambon alltså )


Nu ska jag sova och försöka plugga imorrn. Får se hur det går.
Gonatt

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Men så fin, grattis!!! Du kan få använda den flitigt nästa sommar ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med :) Har svarat på frågan också, hoppas det var svar nog annars får jag försöka utveckla det lite :)

    Härligt att du fått kameran! Inte illa! Tänk om min kära man var lika generös.. ;) haha dock kanske min drömkamera är lite för dyr att ge i present :) haha

    Ha en jätte bra dag!

    SvaraRadera