onsdag 4 maj 2011

Lillplutten

I torsdags va det BM besök inbokat. Fina hjärtljud, dåligt järnvärde och en liten livmoder. Förstår att jag känner allt lilleplutt gör för den har då inte mycket plats. Inget att oroa sig över dock för den har då blivit större sen sist. Den bara inte följer den kurvan den gjort innan. Eller det började redan vid förra besöket att sakta ner.
Den var iaf 26cm nu, borde vart 30cm om den följt medellinjen men 26 är inte under den undre linjen så allt är lugnt. Ungen växer då för det känns som att den är sur och far omkring när det blir lite spänt. Får se hur länge den vill stanna inne när den inte har så mycket extra plats.

Får se om jag kommer att orka jobba nått då jag får sammandragningar när jag går lite fort. Får hålla ner älgstegen och sakta ner lite om det ska gå smärtfritt tills efter skolan är klar.

Idag har jag då haft full fart hela em och ännu. Fick lite andnöd typ när jag gick lite halvsnabbt till bilen från praktiken. Fick sitta och ta djupa andetag i bilen innan jag kunde köra hem. Bara att glömma att man kan cykla till praktiken/skolan hädanefter. Inte för att jag provat men iaf. Tror jag inte orkar helt enkelt.

Nu kissa sen sova. Ledig imorrn...härligt. Ska på fika hos en kär vän jag å Max imorrn.

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar