fredag 27 maj 2011

Dagens kommentar

Det börjar synas nu att man är gravid så nu kan ju folk gratulera utan att det bara är ens fett de grattar. Men idag fick jag den mest underliga kommentaren.

-"jag ser att du har haft samlag!"

Ja jag blev ju rätt så paff men samlade mig ganska fort och kontrade med att jag faktiskt haft det 2ggr.

Tur va ju att kunden var en försäljare som jag känt sen jag började på stationen så jag tror nog han visste att han kunde säga det på så vis. Och jag tog då inte alls illa upp. Jag blev bara paff först sen va jag tvungen att hålla mig från att gråta av skratt. Att man kommer på att säga det på så vis. Iofs hade jag vart lite vassare i kontringen hade jag sagt att "nä det är jungfrufödsel"



Gonatt

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Alltså endels humor är ju lite speciell... Jag skulle också blivit paff om någon sagt nåt sånt på jobbet. Tur det inte var en okänd kund.

    Ursäkta att jag inte svarat på inlägget om wordpress. Vi var utomlands. Jag hoppas du har fått det att funka. Jag vet inte hur man laddar hem det där du beskrev, men att lösenordsskydda vissa inlägg är enkelt. När man skapar ett nytt inlägg så finns det en menyruta till höger som heter "publicera". Där väljer man "synlighet" från Publikt till Lösenordsskyddat. Sen får man skriva in vilket lösenord det ska vara. Så man kan i princip ha ett nytt lösenord för varje inlägg.

    SvaraRadera