måndag 14 mars 2011

Sålt på blocket.

Drog en chansning och slängde ut det gamla insynsskyddet till gamla volvon på Blocket. Detta va då i januari.
Egentligen så tänkte vi väl att det kommer nog att bli trögt att sälja då man får ju oftast med den när man köper bilen men vi chansade.

I fredags så ringde en gubbe från en bit norr om stan att han va intresserad. Han hade kollat på flera men de hade vart fel färg. Så han undra om vi hade kvar den fortfarande och det hade vi ju såklart. Va ju inte en själ som hade ringt på den.

Så imorse va han och hämta den och blev glad att han äntligen hittat rätt färg på insynsskyddet. Hade lagt ut det för 700 men han pruta till 600 och det är ju 600 plus för mig så det funkade för mig. Hade nog nöjt mig med en 500ing också men det säger man ju inte ;)

Nu ska jag käka frukost. Sen ska jag fara och hälsa på pappa en stund faktiskt.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar