lördag 5 mars 2011

Lillplutten

Tänkte mig en liten update på magen bara.

Fick inte ändrat BF så nu är det operation "förtidig utdrivning". Det räcker med bara 3 dar innan. Bara för att man denna gång vill att den ska komma tidigare så kommer det ju inte att hända. Säkerligen så kommer jag att gå över 2v. Får göra det bästa av situationen bara.

Ja annars då. Ja v22 nu iaf. Det kickar och har sig hela tiden. Har ju gjort så sen v13 som jag kom ihåg att det kändes sen första graviditeten. Då kände jag iofs inte det förrän vid denna tiden vicket säkert berodde på att moderkakan låg fram då. Denna gång ligger den ju bak högt upp. Väldigt roligt just nu när man ser sparkarna riktigt ordentligt på utsidan nu.

Annars så ligger jag +2kg för tilfället sen graviditet börja. 3kg sen inskrivning.
Ska även ta mig i kragen att ta nått kort igen på magen. Vart riktigt kass denna gång. Måste ju göra nån sorts jämförelse med första gången. Kommer inte att pracka på er dem denna gång. Ända jag ska visa kommer att va den som kommer att va sist så nu får se om jag blev större denna gång eller inte


Pojke eller flicka?
Japp vad tror vi nu då?? Jag va ju så himla säker förra gången och hade rätt men denna gång är jag osäker. Andra gången jag va så tänkte jag fråga men det blev inte så men jag kollade riktigt noga om jag skulle se nått men jag vet inte. Är nog mer mot att det är en liten tjej denna gång. Såg inte ut som nån snorre när hon mätte lårbenen. Men jag är ändå inte helt säker så vem vet.
Nu får ni gärna gissa kön och ankomst datum om ni vill.


UL bild finns under lillpluttens flik om ni vill titta

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar