lördag 12 mars 2011

Busstur

Japp idag blev det en busstur för mig och Max. Pappa tänkte inte på att vi skulle åka till mormor idag så han tog bilen med bilstolen imorse när han for på jobbet.
Provade med att fixa nån som kunde va med Max men det slutade med att pappan och hans jobbarkompis som åkte med han fick ta sig hem på nått annat sätt.

Så in i bussen ner på stan för att sen byta till nästa som skulle ta oss till rätt stadsdel.

När vi hoppade av så blev det en prommis sista biten. Tittade på traktorer och sen när vi va nästan framme så va Max less på att gå så jag skulle bära han sista biten.

Gick väldigt bra tills vi rundade in på gatan och där under snön lurade en blank-is. Vips så va båda fötterna i vädret. Jag på rumpan och sen på rygg. Max förvånad men slog inget. Jag kände bara lite ömhet i rumpan men kände ju längre tiden gick att axeln började göra rätt så ont. Nu verkar det dock gått över så det är skönt.

Nu sova

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar