söndag 6 mars 2011

Olyckans vecka

Det är inte ens fredagen den 13:e men hela min vecka är förstörd iaf. Pricken över i:et va idag då jag blev påkörd av en bil som inte såg mig(?) när han skulle svänga in på ett industriområde och tömma nån tank på husbilen.

Jag tänkte att han ser ju mig så jag bromsade inte direkt men släppte på gasen men upptäcker när det är 10m kvar att han inte tänker stanna så jag stampar bromsen och försöker parera in på infarten och runt han samtidigt försöka att inte ta bilen som är på väg ut från industriområdet.

Ja så här blev det:


Och på andra sidan så knäcktes plasten under dörrarna och spoilern fram trycktes






Ja så ser det nu ut.
Håller på att fylla i skadeanmälan och måste nog ringa den här gubben så jag kan få hans underskrift och lite fsk-uppgifter.
Sen kanske det är bra om han ser hur jag uppfattade situationen ur ett mindre chockat tillstånd. Jag som tänkte mest på bilen som bara är ett halv år gammal typ (konstiga saker man får för sig när man är chockad)

Nä nu ska jag plugga så det inte händer något mera.

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar