torsdag 3 mars 2011

Lilleman update

Ja det va längesen som jag uppdaterade om hur det är med lilleman.
Just nu är han inne på 3:e ledig veckan med pappa. Nästa vecka blir det dagis igen.

Max har en sååå rolig grej för sig just nu. Jag garvar och hänger på. Det kan komma när som helt men han har börjat att säga "ånej". Haha. Och det kan komma när han tappar nått eller om man springer efter han och säger att man ska ta han. Det är så fruktansvärt kul. Går inte riktigt att förklara.


Sen så sjunger han väldigt mycket. Han kör "bä bä vita damm", "illa nigel akta dig", "aj aj buff", "lilla datt, lilla datt".
Han gillar även "krokodil-låten", "en kulen natt" "imse vimse spindel"
Rörelselåtar är en stor favvo. Han har inte kört "huvud axlar knä och tå" nått på länge.


Ja vi fick reda på igår när vi åt tacos att paprika inte är någon favvo. Inte gul eller röd iaf.

Hans min var väldigt rolig och så fick han några fler tomater och gurkbitar.

Just nu väntar jag på fönsterkillarna så jan kan möblera om i lillemans rum. Tänkte flytta runt hyllan så den står mot väggen med fönstret. Aja. Blir väl till sommaren ;)

Nä nu kommer jag inte på nått mera. Ända är väl att han är ca 90cm lång och väger 14,5kg ca. Vägning och mätning hemma bara.



-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar