söndag 7 december 2008

ännu en helg avklarad

jaha då avslutades denna helg med en tripp ut till päronen. en pizza lite cola och ett päron. asså frukten päron...haha...

jaha..va och myste me min "lillebror" och hans tjej i fredags. d blev lite buzz...jag vann inte hör och häpna...men d va strid in i d sista på buzz-moviequiz. hans sambo vann...tur att d va tjejjerna som regerade iaf. d va viktigast.

lördag blev d finbesök av päronen när de skulle sätta upp en lampa som inte ville sig riktigt för mig. men den sitter fint uppe nu förutom att den inte går att få igång för att det gått en säkring i dimmer-knappen...visste inte att det va säkringar i den...tokigt...
senare på dagen så blev det att fixa till en lasagne och bju hem polers. K och G kom och hälsade på och så lilla-L. sååå himla söt hon e lilla-L. hon fick inviga barnstolen som inhandlades på IKEA för ett par helger sen. och d gick hur bra som helst när vi pallade upp henne me den uppblåsbara grejjen som jag köpte till + en filt framför och en som lite högre upp bak som för nacken. hon e ju bara 5mån(snart), men hon tyckte d va helfestligt...ett tag iaf tills hon va less i ryggen på att sitta där. men d va roligt att se iaf.
Sen somnade hon och vi körde loss på GuitarHero...of course ;) hur kul som helst. men man märker att man börjar gå in i föräldraskapet. både just innan man ska bli förälder och de som redan är att man blir trött fort på kvällen. kl 10 kändes d som att kl va 12. vi höll ut till kl halv 12 iaf. =D duktigt värre.

nu ska jag se om jag kommer in på familjelivs hemsida. kom till förstasidan sen blev det "denna sida kan inte visas"...godame....
aja...alltid nått som e fel på den sidan...
ha d gott my readers...i´ll be back soon

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar